...mert úgy gondolom, ha saját gondolatokat fogalmazhatok meg, akkor jobban, gyorsabban tudok írni, nem úgy mint másik elhanyagolt blogomon, amibe majd a jövőben új életet szeretnék lehelni. :-) El lehet rajta gondolkodni, minek még egy Ferrari modelles blog, amikor ott van Labdacs és Xapa,de úgy voltam vele, hogy valahol, nekem is írni kéne a modelleimről (csakúgy mint Missa) és mivel a blog.hu-t már egész megszoktam, így ismét erre esett a választásom. Persze múltkor nem jött össze a fekete Daytona poszt az én részemről, de ezt a hiányosságot majd itt pótolom, egy olyan bemutatóban, ahol fehérlovag testvérével együtt szerepelhet. Írhattam volna, hogy a fehér, hős vitéz párbaja, a fekete, gonosz lovaggal, de tekintve, hogy mindkettejüknek ugyanolyan erényei vannak, egyik se "rossz", ráadásul fekete autónkról nemrégiben kiderült, hogy a Föld védelmezője, így kérdés nem férhet hozzá, hogy mint két jóbarát, jobban mondva két testvér fognak főszerepet játszani, egy másik történetben. Ezzel már el is árultam, mivel szeretném majd indítani új, virtuális lakhelyemet, úgyhogy holnap előszedem a fotómasinát, és ojjjjjektív elé állítom a párost, aztán megírom a forgatókönyvet...

 

Üdvözlettel: Camaro96, kinek nickneve nem fér össze gyűjtési orientáltságával. ;)))

6 komment

Címkék: start

A bejegyzés trackback címe:

https://myferrari18.blog.hu/api/trackback/id/tr773497556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Labdacs 2011.12.29. 16:24:32

nagy fába vágtad a fejszédet, látom. :-)
nagyon örülök neki, ezek szerint tetszik, amit csinálok. nagyon nagy munka egy ilyen jellegű blogot fenntartani, napi-heti szinten szállítani bele az újdonságokat, az érdekességeket, a saját gondolatokat, kitalálni a témákat, azokat rendesen kidolgozni, figyelni a reakciókat.
ha komolyan gondolod, akkor kitartást és sokáig megmaradó lelkesedést, no meg hosszú éjszakákat kívánok hozzá. azt is remélem, hogy idővel azért kialakul az önálló arca is a blogodnak. ;-)

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.12.29. 18:41:20

@Labdacs: Hét elég nagyba. :) Ez egy szép hosszú fejlődés során alakult ki, tavaly július 7-én kezdődött, akkor voltunk Maranellóba, ahol vettem három Foundation Ferrarit - akkor fordultam teljesen a Ferrarik irányába, egészen addig mindenfélét gyűjtöttem - pár napra rá, hogy hazaértünk, rátaláltam a blogodra, majd szeptember 30-án megszereztem az első Elite Ferrarimat, majd jött a többi, decemberben elmentem életem első börzéjére, megvettem tőled a 166 MM-et, tíz nappal később pedig szintén tőled a 250 Californiát, addigra pedig szenvedélyes Ferrari gyűjtő lettem. :))) Megmondom őszintén, ha nem találok rá a blogodra, lehet, hogy még mindig Foundationkkal, meg Maistokkal szórakoznék, nagyon sokat segített(tettél), jó érzés volt egy ilyen közösségnek a tagja lenni, őszi szünetben, a borongós napokon elolvasni a régi bemutatókat, bejegyzéseket, kommenteket és érezni ezt a lelkesedést. :-) Aztán egy februári estén, egyszercsak az eszembe ötlött ez a dolog a másik bloggal, a Ferrari History-vel, ötletnek nem volt rossz, de a kivitelezés az nagyon nem egyszerű, ráadásul ha azt vesszük, az csak félig az én munkám, elvégre csak fordítok és másolok, néhol belefűzöm a saját gondolataimat az adott gépről, megfűszerezem képekkel, az valahol kissé unalmas tud lenni, így a lelkesedés jelentős mértékben alábbhagyott. De nem fogom azt se hagyni "porosodni", majd ha kedvet kapok hozzá, életet lehelek belé egy-egy bemutatóval, köztük majd meg kéne csinálni a Maranellói élménybeszámolót is, ami mondjuk nem lenne olyan munka mint egy Ferrari adatainak kivesézése, de még arra se sikerült rávennem magam...Ellenben itt megvan az elhatározás, sokkal szívesebben állok neki, itt, ahol a saját, kézzelfogható "autóimról" kell írni, saját képekkel, saját gondolatokkal/megfogalmazással. Viszont egyáltalán nem garantálom az olyan "posztgyakoriságot" mint nálad, ahhoz egyrészt nincs elég modellem még (az is elég munka lesz szerintem), másrészt a Ferraris híreket Te intézed! ;))) Nem is gondoltam ilyenekre, tekintve, hogy minek két helyre, ugyanazt berakni, meg a Te blogod az igazi, megvan a hangulata az ottani kommentelésnek, gondolatkifejtésnek, én inkább egy kis virtuális garásznak szántam a gyűjteményemnek. :-)

"ha komolyan gondolod, akkor kitartást és sokáig megmaradó lelkesedést, no meg hosszú éjszakákat kívánok hozzá. azt is remélem, hogy idővel azért kialakul az önálló arca is a blogodnak. ;-)"

Köszönöm szépen, ami az éjszakázást illeti, olyan nem lesz, a szülők el fognak küldeni aludni! :)))))) Marad a nappal...:-)

Labdacs 2011.12.29. 20:30:34

@Camaro96: ha tudok segíteni valamiben, szólj.

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.12.29. 20:50:03

@Labdacs: Rendben, köszönöm! :-) Még mondjuk lehet variálni fogok a blogkinézettel, meg zavar, hogy itt nem jeleníti meg a felhasználók neve mellett a képüket...más témában pedig igen...

Csepreghy Dániel · http://dontblogaboutthis.blog.hu/ 2011.12.31. 23:24:03

Sok-sok kitartást, kreatív gondolatot, lendületet az elhatározáshoz!

Én is Labdacs bemutatóit olvasva kaptam kedvet ehhez a műfajhoz. :)

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2012.01.01. 01:37:08

@SepangbronzeM5: Grazie! ;)))

Amikor belekezdtem a 365-ös bemutatóba, az elején elég nyögvenyelősen ment, de egyre inkább belelendültem, majd még csiszolok a sztájlomon...:)))
süti beállítások módosítása